Wednesday, January 1, 2014

Vacation To Kota Bharu

Asslamualaikum...

Percutian di Kota Bharu ni adalah penutup untuk cuti akhir tahun 2013 ..Kebiasaannya kami biasa bercuti awal.Memandangkan En. Syed banyak kije yg perlu dbereskan , so terpaksalah kami tunggu sampai kerja dah beres..

Kenapa memilih Kota Bharu? Sebenarnya sejak pindah ke Kemaman pada tahun 2007...langsung aku x pernah menjejakkan kaki ke negeri che siti wan Kembang tu...hampir 8 tahun tak pergi ke sana..Asyik pergi belah pantai barat aje.So aku dan En. Syed decide untuk pergi ke sana untuk habiskan percutian kami ini..

Aku booked Hotel Perdana melalaui www.Agoda.com dengan harga RM 246 per night..Ok lah tu..Provided breakfast dan yg paling penting ada tempat budak-budak untuk terjun ke dalam kolam nanti...tu yang paling penting..hihi

25 hb Dis kami bergerak pukul 9.30 dari Kemaman dan sampai di kota bharu pkl 2.30 pm..Rupanya makan buah langsat jugak aku dan encik Syed bila nak caro Hotel..Terkejut aku tgk betapa pesat membangunnya Bandar Kay Bee sekarang. Wow!


Heading to Kota Bharu..Wajah-wajah yang x sabar nak berjalan-jalan...
Check in ..Bilik yang bagi aku sangat besar dan selesa di Hotel Perdana.. Breakfast pun okay..Aku bagi rating 4 star lah hotel ni..

Di Rantau Panjang...Cuaca panas...so ter

Rembat topi.Syasya punya RM 10 ..Faris pun sama..Mahal ke murah? huhu

Sambil Shopping Keperluan sekolah di KB Mall.Hambik Ko...

Makan Malam pada hari Kedua Di Restoran New Horizon

posing kejap sebab akummmg suka posing
Yang paling special stim Siakap Nyonya. Memang terbaek..Hargga dalam rm 99.00


Menuju ke Sutra Beach Resort di Merang Setiu Terengganu untuk Family Day My Opis....hehehee



























No comments:

Post a Comment