Tuesday, May 17, 2011

Assalamualaikum...

Lama jugak aku tak mengupdated blog dan status berat terkini..Minggu ni agak slow skit penurunan..dalam 300 g je..huhu..biasanya turun gak sekilo..tak tahu kenapa..maybe aku kena refreshkan balik apa yg aku makan..setakat ni rasenya same je....diet atkins tetap di hati..aku ni payah skit nak upload gambar..tahap kemalasan masih ader..hari ni rajin skit. Actually aku guna penimbang yg analog tu..yg berjarum tu...tapi ader ralat 2 kg jugak dengan penimbang digital tu...hari ni aku timbang berat aku 76 kg tapi semalam aku timbang kat supermarket 78.10 kg..so yg mana aku nak percaya nih? huhu..tak pe boley gaji ni aku nak beli penimbang digital lah...hari ni aku ader kerajinan sebab aku nak upload gambar timbang terkini dan menu aku semalam(dinner).so aku nak guna yang berat mana ni..untuk menyedapkan hati aku guna yg berat 76.5o kg dulu lah..hehehe



Ini adalah timbangan pada 18 hb 2011..aku rase 76.50 kg kot....takp bulandepan aku beli penimbang digital.baru boley dipercayai skit.untuk sedapkan hati aku andaikan ini adalah benar semua...hehehehe



ni adalam menu ikan tenggiri masak halia+cili padi untuk dinner semalam...sedap...Go ATKINS!!

No comments:

Post a Comment