Wednesday, September 4, 2013

Vacation Berjaya Times Square

Salam..

Sebenarnya entry Percutian ke Berjaya Times Square ni dah lama save as draft...kebizian melanda...Cuti sekolah 2 minggu ini mmg masa yg amak aku nanti2 kan..sebabnya 30hb mei ni aku n incik syed akan ke Bandung..Yippi....so sebelum pergi Bandung kitaorrg plan bawak anak2 pi jenjalan dulu...Planning mmg last minit..so Pagi 24 hb Jumaat pagi pkl 10am aku berjaya menempah hotel di Berjaya Times Square melalui www.Agoda.com.  Wah mmg terkejut sebab most og hotel di Kuala Lumpur Full Booked..tapi terkejut tgk rate Suite Berjaya Times Square hanya RM 200 sahaja..mmg murah giler lah..biasanya rate dia dalam RM 400 gak.....Apalagi sesudah berjaya booked, aku dengan sepantas kilat mempersiapkan diri n anak-anak dan packing barang-barang ...Pkl 5 petang baru lah sampai di hotel.

Bila masuk bilik hotel patutle murah..rupanya bilik ni kosong..takde berus gigi, takde minuman..kosong je..wifi pun takde..tapi bilik luas ..lupa nak snap gambar bilik...tapi bagi aku ok lah sebab hotel ni sebelah je dengan Mall Berjaya Times Square ni...

Syasya dan Faris...suke tgk tangga berbunyi muzik

Nak masuk Theme Park
Dah sampai Hotel
Syasya suka naik keretapi

Saat-saat yang dinantikan telah tiba..Mandi Time..Kolam budak-budak bagi aku not bad lah..Tapi aku lebih suka kolam di Awana Kijal..Besar beb...

Syoklah tu dapat mandi..dari pagi tadi dok ajak mandi jer..


Ibu dan Syahmi

Faris tgh membac doa makan..Syasya ikut je..

Posing Kejap...
Sebenarnya booked hotel Berjaya Times Square 2 Malam je..so kitaorg dalam 2 hari ni gi mari gi mari dalam Mall Berjaya ni...tak pergi mana2 pun...Bila letih masuk bilik jap..pas 2 kluar masuk mall pulak..gi mari gi mari gitu je..save duit minyak...hihi..Apa pun ni upah diorang lah sebab tak bawak diorang gi BAndung....Bandung for parents trip only ya darling....

No comments:

Post a Comment